Haris P. Lamaris & Associates - Geotechnical Consulting Engineers

Οπτοτεχνική - Ακοοτεχνική

Πρόσφατες | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008

Εκδηλώσεις 2012

4th NAFPLIO HISTORIC RALLY • 25 Νοεμβρίου 2012

"Racing is a matter of spirit not strength"

O Ac3 (Argolis Classic Car Club) διοργανώνει με επίκεντρο το Ναύπλιο το 4ο Nafplio Historic Rally 2012. Ο αγώνας ακριβείας κλασσικών αυτοκινήτων προσμετρά στο Argolis Historic Trophy με συντελεστή 1, και θα κρίνει και τον φετινό τίτλο
Ο AC3 φιλοδοξεί με την πάντα άρτια διοργάνωση να προσφέρει στους συμμετέχοντες μια ημέρα απολαυστικής οδήγησης σε όμορφες ασφάλτινες διαδρομές της Ανατολικής Αργολίδας. Με σημείο αφετηρίας το Ναύπλιο, οι συμμετέχοντες θα καλύψουν συνολικά 130 χλμ, όπου θα περιλαμβάνονται 6 Ειδικές. Δοκιμασίες Ακριβείας M.Ω.Τ (έως 50χλμ.).


Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ορίζεται στα 60,00 Ευρώ (πλήρωμα 2 ατόμων) και περιλαμβάνει:
1.Αγωνιστικό Παράβολο
2.Ασφάλεια κατά την διάρκεια της εκδήλωσης
3.Γεύμα απονομής Επάθλων
4.Έντυπα και υλικά του Αγώνα
5.Αναμνηστικά

Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012.

Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του AC3, www.ac3.gr, στα τηλέφωνα 2751100797 (Σταυροπούλου Αγγελίνα) και 6936690320 (Καράμπελας Γιάννης), καθώς και στην σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/pages/AC3/78582657598

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/nhr_regulations

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/4th_nhr_participation

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration-nhr-2012

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://issuu.com/accc/docs/starting

ΧΑΡΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participation_nhr_2012

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΟΔΗΓΩΝ :

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ : 

 

MYKONIAN CLASSIC 2012


Αποχαιρετισμός στο καλοκαίρι ή καλωσόρισμα της νέας χρονιάς. Όπως και να το δούμε, το καθιερωμένο tour του Ac3 ήταν και φέτος γεγονός. Αυτή τη φορά στη κοσμοπολίτικη Μύκονο, με την χαρακτηριστική φιλοξενία της οικογένειας Χανιώτη και του Δήμου Μυκόνου, καθώς και με την ευγενική χορηγία της Golden Star.

Με 24 Ιστορικά Οχήματα και την συνδρομή των στελεχών του, ο Ac3 απέδειξε την ικανότητα του για ποιοτικές και άρτιες διοργανώσεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Νικητές και πάλι, οι «Μυκονιάτες» Κατσαούνης και Μανσόλας, με το πλήρωμα των Ζαχόπουλου – Αντωνάτου να χάνει την νίκη μόλις στην τελευταία δοκιμασία μετά από μια ομηρική μάχη και να εξασφαλίζει την 3η θεση στην Γενική Κατάταξη. Την ατυχία τους εκμεταλλεύτηκε το κατά ½ Μυκονιάτικο πλήρωμα των Χανιώτη-Αρωνίτη που με σταθερότητα και υπομονή εκτέλεσαν και τις 7 δοκιμασίες σκαρφαλώνοντας στην 2η Θέση της Γενικής Κατάταξης.

Ο κάλος καιρός, η γνωστή παρέα και το ατελείωτο κέφι, ήταν τα γνωστά συστατικά των εκδηλώσεων μας. Ραντεβού λοιπόν στη Μύκονο το 2013, αλλά και για το Nafplio Historic στις 25 Νοεμβρίου

Φωτογραφιες απο το Tour : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

 

7ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ • 22-23 Σεπτεμβρίου 2012

"Racing is a matter of spirit not strength"

(Μεταφέρουμε αυτούσιο το σχόλιο του κ. Παπανδρεου απο το http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/ καθως θεωρούμε πως ειναι η πιο ομορφη και ακριβής περιγραφή των όσων ζήσαμε στο 7ο Ραλλυ Δαναών)

Αν ένα διήμερο regularity Rally θα μπορούσε να ήταν πιο ενδιαφέρον, πιο διασκεδαστικό και πιο «επαγγελματικά» διοργανωμένο απ’ ότι το 7ο Rally Δαναών του AC3, πολύ θα θέλαμε να το ξέρουμε: Road Book, φυλλάδια ειδικών, κάρτες αγωνιζομένων, μπλουζάκια και καπέλλα, όλα ήταν επιπέδου ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού Ράλλυ FIVA (και κυρίως FIA:  Το υλικό ήταν ίδιο μ’ αυτό του Historic Acropolis). Και όλα αυτά με παράβολο συμμετοχής 60 Ευρώ; Ναι, με παράβολο συμμετοχής 60 Ευρώ, συν την διανυκτέρευση για τους εκτός Αργολίδας συμμετέχοντες (με κόστος από 40 Ευρώ σε ξενοδοχεία του Άργους και του Ναυπλίου).

  Δεν κρίνουμε ως απαραίτητη την περιγραφή του αγώνα των 260 περίπου χλμ., μια και για να δεις και να απολαύσεις τις περιοχές στις οποίες κινήθηκε, θα πρέπει να συμμετάσχεις! Πάντως οι Ε.Δ. ήταν σωστά μετρημένες, ευχάριστες, και με τις κατάλληλες μ.ω.τ. για να μην γίνονται ούτε βαρετές, ούτε και υπερβολικά ζωηρές, ήταν δε 14, εκ των οποίων μέτρησαν 13 (ακυρώθηκε η 5η Ε.Δ. του Σαββάτου επειδή η εκκίνηση ήταν πιο μακριά από εκεί που περίμεναν να την βρουν οι συμμετέχοντες –δηλαδή ΠΟΛΥ πιο μακριά-, αν και ένας πιο «εγωϊστής» οργανωτής δεν θα την ακύρωνε, γιατί το «πρόβλημα» δεν ήταν «τυπικά» λάθος).
   Νικητές Γενικής ήταν οι έμπειροι Π. Αντωνόπουλος-Μ. Καλλίτση με Porsche 911 3.0 και 22 β.π., ενώ οι δεύτεροι Σιώτος-Λακασάς με Alfetta είχαν 92 β.π., και οι τρίτοι Σκανδάλης-Λεβής με Capri, 126 β.π. Στην εκκίνηση, τελικά, βρέθηκαν περίπου 33 πληρώματα και 11 μοτοσυκλέττες (κυρίως από το club της Moto Guzzi), και πρέπει να τονισθεί ότι χάρις στον θαυμάσιο καιρό, ο «μικτός» αυτός αγώνας κύλησε ευχάριστα για όλους, οπότε σίγουρα θα βρει μιμητές (και πρέπει να βρει, για να «ζωντανέψει» και λίγο το θέμα «rally με ιστορικές μοτοσυκλέττες»).
  Αν θα είχαμε μία παρατήρηση για την όλη οργάνωση, αυτή θα ήταν –και είναι!- η απουσία briefing στην εκκίνηση. Ο AC3 έχει αναπτύξει ένα ευφυές σύστημα χρονομέτρησης των Ειδικών Διαδρομών regularity: Κάθε πλήρωμα πρέπει να βρίσκεται στην εκκίνηση κάθε Ε.Δ. (ευκρινής γραμμή στο οδόστρωμα) σε συγκεκριμένη ώρα από την εκκίνηση του σκέλους, με ακρίβεια δευτερολέπτου (και με δική του ευθύνη εκκίνησης). Έτσι, υπάρχει χρονομέτρης μόνο στον τερματισμό κάθε Ε.Δ., και με μια απλή πρόσθεση βγαίνει ο χρόνος. Το σύστημα αυτό παρ' ότι αρκετά ακριβές, δεν είναι βέβαια ίδιο με όλων των άλλων: Ανάλογα με την Λέσχη η εκκίνηση δίνεται με το "go" του κριτή, με κρυφό κριτή, με χρονόμετρο χειρός, με φωτοκύτταρο, σε προκαθορισμένα σημεία του road book, κτλ. Η ενημέρωση των οδηγών λοιπόν πριν τον αγώνα, κρίνεται απαραίτητη για να γνωρίζουν πως θα αγωνιστούν, και -κυρίως- πως θα χρονομετρηθούν (παρ’ ότι βέβαια, στο φυλλάδιο των Ε.Δ. αναφέρονταν οι ακριβείς χρόνοι εκκίνησης, οπότε, αν τους ακολουθούσε πιστά ο οδηγός, δεν θα είχε πρόβλημα, ούτε θα απαιτούντο πρόσθετες εξηγήσεις).
  Το 7ο Rally Δαναών υπήρξε μία μεγάλη επιτυχία, χάρις στη συλλογική (και όντως προηγμένη) δουλειά των μελών του AC3. Αυτό που έχουμε εμείς να πούμε στο τέλος, ως συμμετέχοντες, είναι ότι το επίπεδο της διοργάνωσης ήταν τόσο υψηλό, ώστε θα προσπαθήσουμε να μην χάσουμε αγώνα της λέσχης στο μέλλον.










 

(Ειδ. 1, Ειδ. 2, Ειδ. 3, Ειδ. 4, Ειδ. 5, Ειδ. 6, Ειδ. 7, Ειδ. 8, Ειδ. 9, Ειδ. 10, Ειδ. 11, Ειδ. 12)

 

4th MIDNIGHT SUMMER RALLY • 14 Ιουλίου 2012

It’s basically the same, just darker”, όπως είπε και ο Alan Kulwicki. Και πράγματι το αποτέλεσμα, τουλάχιστον στην πρώτη θέση ήταν το ίδιο με το Midnight Summer Rally του 2011. Για μια ακόμη φορά, οι έμπειροι Σκανδάλης και Λεβής με μόλις 31 Βαθμούς ποινής μετά από 5 Δύσκολες και Απαιτητικές ΕΔΑ ήταν και πάλι οι Μεγάλοι Νικητές του Νυκτερινού Αγώνα του Ac3.

Αλλά ας πάμε λίγο πίσω. Σάββατο απόγευμα σε ένα Ναύπλιο που η θερμοκρασία άγγιζε το 40, άνθρωποι και αυτοκίνητα, συγκεντρωμένα στην Καραθώνα ήταν έτοιμοι για την εκκίνηση. Το πιο ζεστό σαββατοκύριακο του φετινού καλοκαιριού και η κρίση δεν ήταν αρκετά για να πτοήσουν τους αγωνιζόμενους. Παρά τις αντίξοες προβλέψεις 35 οχήματα ήταν στην γραμμή της αφετηρίας στης 9 το βράδυ.

Εκκίνηση ακριβώς στις 9 και 1 λεπτό για το πρώτο όχημα και κατεύθυνση από παραλιακή Ναυπλίου προς Νέα Κίο και μετά για Άργος. Πρώτη ΕΔΑ στην Ξηρόβρυση, εύκολη και απλή, εισαγωγή περισσότερο. Στην συνέχεια με κατεύθυνση προς τα ορεινά χωριά της Δυτικής Αργολίδας (Σπανεΐκα, Χούνη) ο αγώνας οδηγούσε προς την ξεχασμένη Φρέγκαινα και την 2η ΕΔΑ. Η πιο δύσκολη  ΕΔΑ του αγώνα, απαιτούσε άψογη συνεργασία Οδηγού-Συνοδηγού και προσεκτικό μέτρημα. Στην συνέχεια μέσω Σχοινοχωρίου τα πληρώματα ξεκινούσαν την 3η ΕΔΑ λίγο πριν, το φημισμένο για το κρασί του, Μαλαντρένι. Πάλι ο βαθμός δυσκολίας μεγάλος. Το τέλος της 3ης ΕΔΑ ήταν στην Στέρνα, ενώ αμέσως μετά η αρχαία Λυρκεία και η αρχή της 4ης ΕΔΑ. Κατεύθυνση προς Καρυά και αριστερή στροφή προς Άργος όπου μετά τα Σπανεΐκα η 5η ΕΔΑ και μετά κατεύθυνση προς Ναύπλιο και Παραλία Καραθώνας όπου και ο Τερματισμός στο beach bar Marys και το φιλόξενο προσωπικό του (θύμιζε τόσο πολύ καραϊβική που όλοι περιμέναμε να μας σερβίρει ο Jack Sparrow). Εκεί, τους αγωνιζόμενους περίμενε ένα προσεγμένο δείπνο με τη επιμέλεια του κ. Καραμούντζου (Sweet Cookies).

Η ζεστή παρέα που οι αγωνιζόμενοι σχημάτισαν, η καλοκαιρινή διάθεση και τα πειράγματα μεταξύ τους δημιούργησαν το κατάλληλο για την απονομή κλίμα. Άξιοι όλοι νικητές, συμμετέχοντες και οργανωτική ομάδα γιατί ολοκλήρωσαν ένα δύσκολο και απαιτητικό αγώνα στις αντίξοες συνθήκες της εποχής μας χωρίς να χάσουν το κέφι και την καλή τους διάθεση.

(Κείμενο: Γιάννης Καράμπελας, Φωτογραφίες: Γιώργος Θωμόπουλος)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_regulations_2012

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_participation_2012

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration_msr_2012

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://www.ac3.gr/EditorData/files/6th-Rally-Danawn/6thRallyDanawn_Map_Start.doc

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_msr_2012

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/4rd-msr_overall

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΟΔΗΓΩΝ : http://issuu.com/accc/docs/argolis_historic_trophy_2012_d

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ : http://issuu.com/accc/docs/classification


5η ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ 12 Φεβρουαρίου 2012

O πρώτος αγώνας για το 2012 είναι γεγονός!
Την Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου, ο AC3 διοργανώνει την 5η Αργολική Πλοήγηση, αγώνα που προσμετρά στο Argolis Historic Trophy 2012. Για ακόμη μια χρονιά, όλοι οι αγωνιζόμενοι θα έχουν μια ισότιμη ευκαιρία για διάκριση σε έναν αγώνα που συνδυάζει την δυσκολία της πλοήγησης στις απλές με regularity ειδικές διαδρομές . Και για φέτος, ισχύουν οι γνωστές κατηγορίες με/άνευ πρόσθετων οργάνων.
Σημείο εκκίνησης, το parking της παραλίας της Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο. Τα πληρώματα καλούνται να καλύψουν 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα που περιλαμβάνουν τμήματα της Αργολικής γης, όπως Ναύπλιο, Νέα Κίο, Άκοβα, Καρυά και να καταλήξουν στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Άργος.
Ο διοικητικός-τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί από τις 10.00 το πρωί στο σημείο αφετηρίας, ενώ το πρώτο όχημα θα εκκινήσει στις 11.30.
Κόστος συμμετοχής: 60,00ευρώ (περιλαμβάνονται υλικά αγώνα, γεύμα πληρώματος και ασφάλιση κατά την διάρκεια του Αγώνα).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση απευθυνθείτε στη διοργανώτρια λέσχη AC3.
 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/regulations_navigation_2012

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/navigation_participation_2012

CALIBRATION : http://www.ac3.gr/EditorData/files/6th-Rally-Danawn/6thRallyDanawn_Calibration.doc

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://www.ac3.gr/EditorData/files/6th-Rally-Danawn/6thRallyDanawn_Map_Start.doc

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/_navigation_2012

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/results_navigation

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΟΔΗΓΩΝ :  http://issuu.com/accc/docs/argolis_historic_trophy_2012

KILO-SHOP ATHENS

Autovision

Ντανάκας

Ulis - ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ