Haris P. Lamaris & Associates - Geotechnical Consulting Engineers

Οπτοτεχνική - Ακοοτεχνική

Πρόσφατες | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008

Εκδηλώσεις 2011

6ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ • 26-27 Νοεμβρίου 2011


Οι Μαρίνος Αποστόλου-Κωνσταντίνος Αναστασιάδης (Lancia Fulvia berlina GT-1969) ήταν οι νικητές του «6ου Ράλλυ Δαναών» που διοργάνωσε ο AC3 με βάση το Ναύπλιο. H τετράπορτη Fulvia πάντως, αν και κατάφερε να γυρίσει πρώτη στο τερματισμό, λίγο αργότερα επέστρεφε στην Αθήνα πάνω σε πλατφόρμα λόγω μικροβλάβης.  Το ίδιο πλήρωμα με το ίδιο αυτοκίνητο είχαν βρεθεί στη πρώτη θέση γενικής και στο 4ο Δαναών, το 2010. Στο διήμερο αγώνα ακριβείας συμμετείχαν 30 πληρώματα ιστορικών αυτοκινήτων τα οποία ξεκίνησαν  από το Ναύπλιο και κινήθηκαν, για πρώτη φορά σε «Δαναών», προς Κοσμά, όπου είχε προβλεφθεί μεσημβρινή ανασυγκρότηση μιας ώρας περίπου. Την επόμενη μέρα οι συμμετέχοντες οδήγησαν προς Άνω Φανάρι και Δρυόπη για να φθάσουν ιδρωμένοι οι περισσότεροι, λόγω «σφιχτού» ωραρίου, στον τερματισμό. Φίλος έλεγε γελώντας, πως δεν πιέστηκαν μόνον τα πληρώματα αυτοκινήτων μάρκας που αρχίζει από «π» και τελειώνει σε «ε» καθώς και της  μάρκας που αρχίζει από «φ» και τελειώνει σε «ι». Η σημαία έπεσε  μετά από 415 χιλιόμετρα ωραίας διαδρομής με 14 δοκιμασίες, έξω από το «Pantazis royal». Εκεί, μετά το γεύμα πραγματοποιήθηκε η απονομή των επάθλων και μοιράστηκε ένα καλαίσθητο κόμικ. Το έντυπο, φτιαγμένο με κέφι και χιούμορ, αναφέρεται σε πρόσωπα και καταστάσεις των αγώνων regularity.

Φωτογραφίες από το 6ο Ράλλυ Δαναών










Ειδικές: , , , , , , , 10η, 11η, 12η, 13η, 14η.

 

222 RALLY REGULARITY • 25 Σεπτεμβρίου 2011

Δευτέρα μεσημέρι, 29 Αυγούστου κουδουνίζει το κινητό. Στην άλλη μεριά ο Γιάννης Καράμπελας του AC3:

-Ξεκινάω από το Άργος σε λίγο κι έρχομαι Αθήνα για δουλειές. Κερνάς καφέ;
- Κερνάω. Της παρηγοριάς;
-Όχι, της κουβέντας. Στη θάλασσα όμως.
- Στις έξι, στο ρολόι, στο Λαύριο.

Συναντηθήκαμε, παραγγείλαμε δύο διπλούς σκέτους ελληνικούς, τα είπαμε για μια ώρα, χαιρετηθήκαμε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Έφυγε μπροστά και φθάνοντας στο φοινικόδασος έβγαλε φλας αριστερά κι έστριψε για Κυπριανό και Καμάριζα. Λίγο αργότερα έστειλε μήνυμα γράφοντας: «Kάτι σκέφτηκα». Δέκα μέρες μετά, ο AC3 ανακοίνωνε τη διοργάνωση ‘’222 minutes regularity rally 2011’’. Μετά από πρωινό καφέ, στις 10 το πρωί της ηλιόλουστης Κυριακής 25 Σεπτεμβρίου, 48 πληρώματα κλασσικών αυτοκινήτων ξεκινούσαν  από το Μουσείο Οίνου στην Παλλήνη για να τερματίσουν 222 λεπτά αργότερα στον ίδιο χώρο. Ο μη πρωταθληματικός ασφάλτινος αγώνας ακριβείας, μήκους 121 χλμ., με 6 δοκιμασίες «κινήθηκε» στη Νοτιοανατολική Αττική και φάνηκε πως άρεσε στους συμμετέχοντες. Οι μουσικές επιλογές του Μαξιμιλιανού Διακογιάννη, το πλούσιο γεύμα, η απονομή των επάθλων αλλά και των δώρων από την οικογένεια Μάρκου έκλεισαν την κυριακάτικη εκδήλωση μέσα σε κλίμα καλής διάθεσης και  αισιοδοξίας, έστω και για λίγο. Οι Μαρίνος Αποστόλου- Κώστας Αργυρίου (Lancia Fulvia berlina GT-1969) τερμάτισαν ακριβέστεροι όλων. 

ΕΡΤ παντού!

Τρεις συμμετοχές αποτελούσαν την ομάδα «ΕΡΤ παντού!» στη πρώτη της εμφάνιση και εδώ θα μας επιτρέψετε να «ευλογήσουμε τα γένια μας». Με το λογότυπο της ΕΡΤ στο παρ-μπριζ οι Δημήτρης Χανιώτης-Τ. Α. (Porsche 911T-1970), Γιώργος Καραγεώργος-Ευτυχία Βλάχου (Triumph TR3Α-1962) και οι πρωτοεμφανιζόμενοι Αντιγόνη Συρμποπούλου-Μανώλης Ζαχαριουδάκης (Citroen 2CV-1965) τερμάτισαν αντίστοιχα στην πρώτη, τρίτη και τέταρτη θέση της κατηγορίας FA (αυτοκίνητα κατασκευασμένα έως τις 31-12-1970 χωρίς πρόσθετα βοηθήματα μέτρησης απόστασης-χρόνου). Και σ’ ανώτερα…

Χορηγοί της εκδήλωσης :

a & c Pantelis Antonopoulos Architecture & Construction
n-typo
Danakas Army Surplus
Octane motorsport
υάς  

Yποστηρικτές της εκδήλωσης :
Αμπελώνες Μάρκου
Μουσείο οίνου
«Οινοπωλείον» Αισχύλου 12, Ψυρρή

(Κείμενο και Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/222_rules

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/222_participation

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration-222

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://www.mouseioinou.gr/sites/files/mouseio_map.jpg

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/ct_2011

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/222_final_results

http://issuu.com/accc/docs/222_final_results_b

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΟΔΗΓΩΝ :  http://issuu.com/accc/docs/argolis_historic_trophy_dr


3rd MIDNIGHT SUMMER RALLY • 16 Ιουλίου 2011


Καλοκαιρινό και νυκτερινό. Τεχνικό και απολαυστικό. «Σφιχτό» και καινοτόμο.
Το “3rd Midnight Summer Rally’’ αγώνας ακριβείας κλασσικών αυτοκινήτων του AC3 ήταν ακριβώς έτσι, κι είχε και κάτι παραπάνω. Λαμπρό φεγγάρι!
Το πρώτο αυτοκίνητο ξεκίνησε από το Ναύπλιο στις 21.01 και τερμάτισε  στην Πλάκα Δρεπάνου Αργολίδας, 31 λεπτά  μετά τα μεσάνυκτα κι αφού είχε διανύσει ασφάλτινη διαδρομή μήκους 130 χλμ με 5 δοκιμασίες . Βεβαίως, υπήρχαν και  δυσκολίες. Η πινακίδα του τέλους της πρώτης δοκιμασίας ήταν το  σημείο αρχής της δεύτερης (flying) με αλλαγή μέσης ωριαίας ταχύτητας από τα  46,8 στα 39,7 χιλιόμετρα. Οι Παντελής και Πλάτων Αντωνόπουλος και oι Κυριάκος Κωσταριδάκης-Δήμητρα Δαμαλά,  δύο από τα  πληρώματα που διεκδικούσαν μια θέση στο βάθρο, έχασαν την αλλαγή και βρέθηκαν αντίστοιχα, στην έβδομη και τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ακριβέστεροι όλων τερμάτισαν οι Νίκος Σκανδάλης- Νίσσος Λεβής . Ο Νίκος βρέθηκε στη πρώτη θέση για πρώτη φορά, ενώ ο Νίσσος για πολλοστή. Ιδιαίτερη μνεία θα κάνουμε εδώ στους πιτσιρικάδες συνοδηγούς Δημήτρη Μπούκουρη, Πλάτωνα Αντωνόπουλο και Δήμο Ασμάτογλου, πραγματικά «αστέρια» των αγώνων ακριβείας με διακρίσεις  και πολλά regularity χιλιόμετρα  στο ενεργητικό τους.  
Από τα 38 εκκινήσαντα πληρώματα, η παρουσία 30(!) πληρωμάτων με αυτοκίνητα χωρίς συνδεδεμένα ή όχι, πρόσθετα όργανα μέτρησης απόστασης – χρόνου, δείχνει πως υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τις κατηγορίες F-A (για αυτοκίνητα κατασκευασμένα έως 31-12-1970) και  G-A (για αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1-1-1971 έως 31-12-1981), σύμφωνα με τον κανονισμό του αγώνα. Θυμίζουμε ότι επιτρέπονται το αυθεντικό κοντέρ του κατασκευαστή, αναλογικοί πίνακες και χρονόμετρα χεριού. Πιστεύουμε πως είναι στο χέρι οργανωτών και πληρωμάτων να παραμείνουν  οι  κατηγορίες άνευ οργάνων, πρωτίστως γιατί συνάδουν με το πνεύμα των εκδηλώσεων κλασσικού αυτοκινήτου.  
Η απονομή επάθλων πραγματοποιήθηκε στο beach bar ‘’Τriton’’  δίπλα στη θάλασσα κι οι παρέες κουβεντιάζοντας, έμειναν στα τραπέζια τους μέχρι το ξημέρωμα κι έφυγαν λέγοντας «καλημέρα». Καθοριστική η παρουσία της Αστυνομίας στις διασταυρώσεις των κεντρικών οδικών αξόνων και στο χώρο της αφετηρίας.  Και του χρόνου…  
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας (a & c Pantelis Antonopoulos Architecture & Construction, Octane, Ulis, n-typo) για την υποστήριξη, καθώς και όλες τις λέσχες, τους φίλους και τα μέλη μας που μας τίμησαν με την βοήθεια τους και την συμμετοχή τους.

(Κείμενο και Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_regulations_2011

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_participation_2011

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration_act

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://issuu.com/accc/docs/map_starting_point

ΑΦΙΣΑ : http://imageshack.us/photo/my-images/27/3rdmidnightsummerrally0.jpg/

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://imageshack.us/photo/my-images/840/msr2011.jpg/

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://imageshack.us/photo/my-images/814/finalresults3rdmidnight.jpg/

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ TROPHY ΟΔΗΓΩΝ :  http://imageshack.us/photo/my-images/851/argolishistorictrophy20.jpg/


3rd NAFPLIO HISTORIC RALLY • 20 Μαρτίου 2011


Δυο είναι πλέον τα σημεία που  αποτελούν παράδοση για το Nafplio Historic Rally. Ο βροχερός καιρός και ένα Mini στην πρώτη θέση

Όπως και το 2010 (…βέβαια τότε ήταν Ιούνιος) έτσι και το 2011, η πρόβλεψη για ασθενείς βροχοπτώσεις επαληθεύθηκε. Η κακοκαιρία όμως δεν πτόησε τα 40 πληρώματα που το πρωί της Κυριακής βρέθηκαν στο Parking της Αρβανιτιάς προκειμένου να λάβουν την εκκίνηση.

Ακριβώς 11:01 και εκκίνηση για το πρώτο αυτοκίνητο, ένα NSU PRINZ 4L. Η διαδρομή ακολουθούσε την επαρχιακή οδό Ναυπλίου Επιδαύρου μέχρι το ύψος του Αγίου Αντωνίου. Εκεί, για μια ακόμη φόρα η πρώτη ΕΔΑ του αγώνα. Εύκολη, χωρίς παγίδες και αλλαγές ΜΩΤ οδηγούσε προς Κάντια και από κει παραλιακά από Ίρια στα μυθικά Καρνεζείκα. Εκεί και η εκκίνηση της 2ης και 3ης ΕΔΑ. Ανηφορικές και αλληλοκαλυπτόμενες έδωσαν προβάδισμα στα πιο έμπειρα πληρώματα. Πορεία προς Τραχειά, Δίδυμα, Κρανίδι και σύντομη Ανασυγκρότηση στο Πόρτο Χέλι. Μετά από ένα μικρό διάλλειμα για καφέ, control out και αντίστροφη διαδρομή. Η 4η ΕΔΑ, ήταν νέο κομμάτι για τα πληρώματα, που ποτέ ξανά δεν είχε συμπεριληφθεί σε αγώνα regularity. Το μυθικό πλέον Ράδου, με στενούς γλιστερούς από την βροχή δρόμους, αλλαγή ΜΩΤ και συνεχείς διασταυρώσεις, απαιτούσε συνεργασία και προσήλωση από τα πληρώματα. Φορτωμένα με ποινές τα περισσότερα πληρώματα προσέφεραν την νίκη στους πιο προσεκτικούς, αφού η τελευταία 5η ΕΔΑ, ο Άγιος Νικόλαος δεν επιφύλασσε εκπλήξεις. Έτσι, νικητές και πρώτοι κατηγορίας G ανεδείχθησαν οι Κουνέλης Δημήτριος και Μάριος με BL MINI 1000 του 1978 και 4 ΒΠ, δεύτεροι οι Κίκιζας Γεώργιος, Πανάρετος Στέφανος με Porsche 911 Carrera RS 2.7 του 1972 με 5 ΒΠ και τρίτοι το ζεύγος Κωσταριδάκης Κυριάκος-Δαμάλα Δήμητρα με Porsche 911 Carrera 2.7 του 1973 με 8 ΒΠ.

Σε όλους, φυσικά, θα μείνει αξέχαστο το υπέροχο αργολικό τοπίο, που παρόλο το χειμωνιάτικο μανδύα του δεν παύει να συγκινεί και να προσφέρει συνεχώς εκπλήξεις με τις διαδρομές που προσφέρει.

Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας (Ulis, Danakas Army Surplus, Octane, SP Tableware) για την υποστήριξη τους στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, καθώς και όλες τις λέσχες (Iron Team, Triumph Club, Microcars, Hellenic Lancia Club, ΣΙΣΑ, ΦΙΛΠΑ, ΕΛΦ fiat 500, ΕΛΦ MG) και τους φίλους που μας τίμησαν με την συμμετοχή τους.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/3rd_nhr_rules

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/3rd_nhr_participation

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration_act

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://issuu.com/accc/docs/map_starting_point

ΑΦΙΣΑ : http://http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_nhr_2011

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/apotelesmata1-5_final

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

 

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ • 26-27 Φεβρουαρίου 2011

 Κυριακή της Αποκριάς, 27 Φεβρουαρίου, χειμωνιάτικο πρωινό και μόλις ξεκίνησε από την πλατεία Αγίου Πέτρου του Άργους, η δεύτερη μέρα του παιχνιδιού . Τριμελές μικτό πλήρωμα «κυνηγών»  συμμετέχει στο « Αποκριάτικο κυνήγι θησαυρού 2011» με ιταλικό τετράτροχο κατασκευής του 1963. Τι ψάχνουν άραγε; Ας δούμε…

  «  Όπως και το Σάββατο, δεν έχει χιλιομετρικές αποστάσεις στις ‘’τουλίπες’’, ζητάει γραπτές απαντήσεις στα ζητούμενα αλλά πρέπει  να παρουσιασθούν αντικείμενα στο τερματισμό»,  λέει κοφτά η κυρία της τριάδας σκυμμένη στο βιβλίο διαδρομής και στις οδηγίες. «Τι θέλει δηλαδή;» ρωτά ο συνοδηγός. «Ένα εισιτήριο του ΚΤΕΛ, μια σερπαντίνα, μια εφημερίδα με ημερομηνία έκδοσης πριν τις 25/2, ένα μαύρο σουτιέν- το έχουμε γιατί το φοράω- μια μέλισσα και..». «Πού πάνε και τα βρίσκουνε για να ταλαιπωρούν το κόσμο στα καλά καθούμενα», διέκοψε  ο οδηγός  αντιδρώντας όπως ο υπουργός Ανδρέας Μαυρογιαλούρος, όταν αντιμετώπιζε δυσκολίες στη λύση του σταυρόλεξου στην αρχή της ασπρόμαυρης ταινίας «Υπάρχει και φιλότιμο».

   Περίπου δύο ώρες αργότερα 24 πληρώματα κλασσικών αυτοκινήτων ,μεταξύ των οποίων και το προαναφερόμενο, τερμάτιζαν στο Μαλαντρένι Αργολίδας. « Του κρυμμένου θησαυρού το ταξίδι τελειώνει εκεί που είναι αδύνατο να ’μαστε μόνοι» τραγουδά ο Πάνος Μουζουράκης κι ο Κωστής Μαραβέγιας στο «Φίλα με ακόμα» κι έχουν δίκιο. ‘Όλοι οι κάτοικοι του ημιορεινού χωριού ήταν στη πλατεία.  Εκεί, παρουσία πλήθους επισκεπτών και τοπικών αρχών, αναβίωσαν το παλιό ελληνικό έθιμο του ΄΄ Βλάχικου γάμου’’ με τον δικό τους ιδιαίτερο τρόπο. Αψηφώντας το κρύο, μικροί και μεγάλοι ξεκαρδίστηκαν από τα γέλια  με την ντροπαλή νύφη, κόρη του Παρταόπουλου, διασκέδασαν με τα καμώματα των συμπέθερων και ξέφυγαν από το μουντό γκρίζο  της εποχής αρχίζοντας τους χορούς. Μικρή ένταση υπήρξε, όταν  σκληρός ‘’τροικανός’’ έφθασε από το πουθενά και  σημείωσε σε μπλοκάκι το όνομα πιτσιρίκου μασκαρά που είχε ντυθεί ‘’από μικρός στα βάσανα’’ όπως έγραφε στη πλάτη. Το γιορτινό τραπέζι στρωμένο με νόστιμα τοπικά εδέσματα τιμήθηκε δεόντως απ΄ όλους. Οι τοπικοί παραγωγοί  προσέφεραν εξαιρετικής ποιότητας κρασιά Μαλαντρενίου στους συμμετέχοντες, ενώ το προεδρείο του AC3 (Argolis Classic Car Club) μοίρασε αναμνηστικά διπλώματα και κρέμασε μετάλλια στα στήθη όλων των πληρωμάτων, κίνηση που καλό θα ήταν να βρει μιμητές.

   Στη διάρκεια του αποκριάτικου Σαββατοκύριακου, εκτός από το διάχυτο κέφι και την καλή διάθεση, ξεχώρισαν η ωραία εμφάνιση της χορωδίας τροβαδούρων με μαέστρο τον Μάνο Διαμάντη και ακολούθως  οι προσεγμένες μουσικές επιλογές του Μαξιμιλιανού Διακογιάννη στο  φιλόξενο ‘’grand café Kadinski’’. Και του χρόνου, παίδες…

  Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν οι: Δήμος Άργους –Μυκηνών, Προοδευτικός Μορφωτικός Σύλλογος Μαλαντρενίου, ΑΓΙΣ Ε.Π.Ε., Φωτοσύνθεση, DANAKAS army surplus, PIZZA FAN, Octane motorsport

(κείμενο και φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/cth_2011

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/cth_participation_2011

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://www.ac3.gr/EditorData/files/4rth-Rally-Danawn/4thRallyDanawn_Xartis-Odigos-Pros-Ekinisi.jpg

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_cth_2011

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ :   http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php 

 

4η ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ 30 Ιανουαρίου 2011

Τι κάνει ξεχωριστό έναν αγώνα Πλοήγησης?
Τα 70 απαιτητικά χιλιόμετρα. Ίσως οι τέσσερεις ΕΔΑ στις οποίες ο αγωνιζόμενος οφείλει να μην χαθεί. Ή τελικά, οι 44 συμμετοχές μέσα στην καρδιά του Χειμώνα. Όλα τα παραπάνω και η ομορφιά της Χειμωνιάτικης Αργολικής Γης έκαναν ξεχωριστή την
  4η Αργολική πλοήγηση.
Μια ακόμα χειμωνιάτικη Κυριακή; Όχι Ακριβώς, αφού στην όμορφη Αρβανιτιά, μέσα στο παλιό κάστρο Ακροναυπλίας, συγκεντρώθηκαν 44 κλασσικά-ιστορικά αυτοκίνητα, με σκοπό να διανύσουν μια διαδρομή 70 περίπου χιλιομέτρων φτάνοντας μέχρι την ορεινή Καρυά στις παρυφές του Νομού, και από κει διαγράφοντας ένα νοητό κύκλο να καταλήξουν στην πλατεία Αγίου Πέτρου στο Άργος.
11.30 σηκώνεται η σημαία εκκίνησης για
  το πρώτο πλήρωμα. Όλοι είναι σε ετοιμότητα και περιμένουν τη σειρά τους. Μέτα απο 45 λεπτά έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκίνηση. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για τους αγωνιζόμενους. Roadbook πλοήγησης χωρίς χιλιομετρικές αποστάσεις, 4 ΕΔΑ, και όλος ο αγώνας σχεδόν να σχηματίζει μια τεράστια ειδική διαδρομή: Πρώτη ΕΔΑ η «Ξηρόβρυση» εύκολη και απλή. Ακολούθησε η «Φρέγκαινα»,  με μήκος πάνω από  10 χλμ , στην συνέχεια «Άκοβα» και  «Κεφαλάρι». Οι 2 τελευταίες ΕΔΑ αλληλοκαληπτόμενες και με διαδρομή που δυσκόλεψε ακόμα και τα πιο έμπειρα πληρώματα, απαιτώντας συνεργασία και προσήλωση.
13.15 Ορισμένοι χάθηκαν, κάποιοι έκαναν λάθη που τους κόστισαν σε ποινές
  όλοι όμως το ευχαριστήθηκαν και επιστρέφουν ο ένας μετά τον άλλο γελαστοί και ικανοποιημένοι στο Άργος μετατρέποντας την πλατεία της πόλης σε καρτ ποσταλ της Δεκαετίας του 60.
Το γεύμα απονομής στο
Kandinski. Ικανοποιημένοι αλλά και πεινασμένοι οι αγωνιζόμενοι ανυπομονούν για την ανάρτηση προσωρινών αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα αναρτιόνται on time (ακριβώς στις 14:45). Οι ανατροπές μεγάλες, ειδικά μετά την δύσκολη και αλληλοκαλυπτόμενη 4η ΕΔΑ
Όλοι γνωρίζουμε πως το σημαντικό είναι η διαδρομή και οχι η νίκη ..αλλά ας μην είμαστε μετριόφρονες! Πρώτοι λοιπόν γενικής, οι έμπειροι, Αντωνόπουλος Παντελής και Καλίτση Μαΐρα (με την αρωγή και του μικρού Πλάτωνα) με
Porsche 911 Carrera 3.0 του 1977. Δεύτεροι οι Βεργίνης Ηλίας, Μπέμπας Γιάτσεκ με NSU TT του 1971. Τρίτοι Γενικής, οι συνήθης ύποπτοι, Ποριώτης Νίκος, Μανσόλας Μαθιός με την βοήθεια του Τρικουράκη Μιχάλη.
Άλλη μια αξιόλογη οργάνωση του
AC3 έλαβε τέλος  δίνοντας αναμνηστικά και δώρα στους αγωνιζόμενους.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τα μέλη και τους φίλους του
AC3 που αφιέρωσαν τον χρόνο τους προκειμένου να βοηθήσουν στην οργάνωση. Ευχαριστούμε επίσης τις Λέσχες που στήριξαν την εκδήλωση όπως τον Παναγιώτη Σιδέρη και την Iron Team, την ΦΙΛΠΑ, το Triumph Sport Club Greece, το Hellenic Lancia Club, ΣΙΣΑ, την ΕΛΦ FIAT 500 καθώς και την 999 & Microcars, καθώς επίσης και το Δήμο Άργους  και  ανανεώνουμε την αγωνιστική μας διάθεση για το επόμενο rally του AC3 το 3ο Nafplio Historic Rally στις 20 Μαρτίου. Stay tuned….
Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας,
Pantelis Antonopoulos A&C, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, OCTANE MOTORSPORT, ULIS και DANAKAS ARMY SURPLUS
Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του συλλόγου μας,
www.ac3.gr καθώς και στα τηλέφωνα 2751024747 (Θεοδοσία Ουλή) και 6936690320 (Καράμπελας Γιάννης)Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του συλλόγου μας, www.ac3.gr καθώς και στα τηλέφωνα 2751069019 και 6936690320

(κείμενο: Θεοδοσία Ουλή,  φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/regulations_navigation_2011

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/navigation_participation_2011

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://issuu.com/accc/docs/map_starting_point

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration_msr_2010

ΑΦΙΣΑ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://img534.imageshack.us/img534/1213/navigation2011.jpg

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/4h_argoliki_ploigisi_30_jan_2011

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

 

ARGOLIS HISTORIC TROPHY 2011

Ο AC3 (Argolis Classic Car Club) προκηρύσσει κύπελο Οδηγών Συνοδηγών (Trophy) Ιστορικών Αυτοκινήτων για το έτος 2011.

Οι Αγώνες (Rally) που προσμετρούν στο Argolis Historic Trophy 2011 είναι:

  1. 4η Αργολική Πλοήγηση,  30/01/2011
  2. 3rd Nafplio Historic Rally, 20/03/2011
  3. 3rd Classic Tour, 26-29/05/2011
  4. 3rd Midnight Summer Rally, 16/07/2011
  5. 6ο Ράλλυ Δαναών, 26-27/11/2011

Περισσότερες πληροφορίες στον Κανονισμό του Argolis Historic Trophy 2011:

http://issuu.com/accc/docs/v2/argolis_historic_trophy_2011

KILO-SHOP ATHENS

Autovision

Ντανάκας

Ulis - ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ