Haris P. Lamaris & Associates - Geotechnical Consulting Engineers

Οπτοτεχνική - Ακοοτεχνική

Πρόσφατες | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008

Εκδηλώσεις 2010

5ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ • 26-28 Νοεμβρίου 2010

Σταυρόλεξο για δυνατούς και έμπειρους λύτες…

Αυτό δήλωσε αγωνιζόμενος στον τερματισμό το 5ο Ράλλυ Δαναών. Εύστοχος χαρακτηρισμός για έναν αγώνα Τριών ημερών, 385 χιλιόμετρών Αργολικής και Αρκαδικής γης και 14 Ειδικών Δοκιμασιών Ακριβείας οι περισσότερες εκ των οποίων εναλλασσόμενες και πολλών ανατροπών ακόμα και στην τελευταία ειδική

Για μια ακόμα φορά ο AC3 (Argolis Classic Car Club) διοργάνωσε έναν άψογο, από όλες τις πλευρές, αγώνα. Με την αρωγή του Δήμου Άργους κατάφερε να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των φίλων του Ιστορικού Αυτοκινήτου στην Αργολίδα,

Πανηγυρική εκκίνηση λοιπόν το βράδυ της Παρασκευής, στην Πλατεία Αγίου Πέτρου στο Άργος, με σχεδόν 50 συμμετοχές και πλήθος κόσμου να θαυμάζει τα ιστορικά οχήματα δημιουργώντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα.

Νυχτερινές διαδρομές την Παρασκευή με 3 Ειδικές Δοκιμασίες και τερματισμό στο όμορφο Δρέπανο. Ορεινές διαδρομές το Σάββατο στην Αρκαδία, μέσω Ελαιοχωρίου (όπου και η 4 ΕΔΑ). Το Μαίναλο είχε την τιμητική του με 3 ακόμα ΕΔΑ πριν την ανασυγκρότηση στην παραδοσιακή Βυτίνα. Απογευματινή διαδρομή προς Νεμέα μέσω Κανδήλας όπου και οι 3 απογευματινές ΕΔΑ, εναλλασσόμενες και αλληλοκαλυπτόμενες. Επιστρατευτήκαν ξεχασμένοι μαθηματικοί τύποι και εφαρμογές προκειμένου να βρεθεί ο τρόπος διέλευσης ενώ δεν έλλειψαν και λάθη που κόστισαν σε ποινές ακόμα και σε έμπειρα πληρώματα.

Συνέχεια λοιπόν, την Κυριακή και όλοι, φυσικά, είχαν επαναπαυτεί με την συνήθη τακτική του τελευταίου σκέλους πριν την Απονομή. Εύκολο δηλαδή και απλό. Η συνέχεια ανέτρεψε αυτό το σκηνικό. Πέντε (5) ακόμη ΕΔΑ περίμεναν τα πληρώματα. Σπηλεία και Αραχναίο, αλληλοκαλυπτόμενες και με τους κριτές τοποθετημένους σε σημεία που έφεραν την απόλυτη ανατροπή στην πρώτη Δεκάδα. Στην συνέχεια, η γνωστή από το περυσινό Δαναών, Μιδέα, με ανάποδη φορά φέτος. Ακόμα μερικές ανατροπές στην κατάταξη και πορεία για την τελευταία ΕΔΑ. Η ΕΔΑ Άκοβα, ίδια με την 1η ΕΔΑ της Παρασκευής, έκλεισε το 5ο Ράλλυ Δαναών.

Μετά από 3 μέρες, 385 χιλιόμετρα και 14 ΕΔΑ, Μεγάλοι Νικητές και πρώτοι κατηγορίας Η, οι κ. Κατσαούνης Γιάννης, Μανσόλας Μαθιός, με Porsche 911S του 1973. Δεύτεροι (και στην κατηγορία H) οι κ. Κίκιζας Γεώργιος και Πανάρετος Στέφανος με Porsche 911 Carrera RS του 1972. Τρίτοι Γενικής και 1η στην κατηγορία I, οι Αντωνόπουλος Παντελής και Καλλίτση Μάϊρα. Ήρωες όμως του αγώνα, οι τρεις συμμετοχές από την ΕΛΦ Fiat 500, Αυγουστίνος Δημήτριος-Οικονομίδου Μαρία (με την εκπληκτική επιδοση της 3ης θέσης στην κατηγορία G), Μουχταρόπουλος Αθανάσιος και Ελένη και οι Διακογιάννης Μαξιμιλιανός, Ξυδά Γκέλη. Κάλυψαν αγόγγυστα όλη την διαδρομή χωρίς ίχνος προβλήματος με μόλις 500 κυβικά έκαστος. Μάλιστα,  ο Μαξιμιλιανός, για μια ακόμη φορά επιμελήθηκε την μουσική της απονομής και τον ευχαριστούμε θερμά.

Οι συμμετέχοντες, από όλα τα μέρη της Ελλάδας, έμειναν ενθουσιασμένοι από την φιλοξενία και την οργάνωση. Όλοι μας δώσαμε ραντεβού για το 6ο Ράλλυ Δαναών 2011

Κλείνοντας οφείλουμε να ευχαριστήσουμε όλα τα μέλη του AC3 που αφιέρωσαν τον χρόνο τους προκειμένου να βοηθήσουν στην οργάνωση. Ευχαριστούμε τις Λέσχες που στηριξαν την εκδήλωση όπως το Triumph Sport Club Greece, το Hellenic Lancia Club,  την ΕΛΦ FIAT 500 καθώς και την 999 & Microcars.

Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας, FOTOEXELIXI, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, PANTAZIS ROYAL, OCTANE MOTORSPORT και DANAKAS ARMY SURPLUS

Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του συλλόγου μας, www.ac3.gr καθώς και στα τηλέφωνα 2751069019 και 6936690320









Δείτε φωτογραφικό υλικό από το 5ο Ράλλυ Δαναών.

 

2nd CLASSIC TOUR - MYKONOS • 1-2-3 Οκτωβρίου 2010


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο αγώνας ακριβείας κλασσικών αυτοκινήτων “2nd Classic Tour-Mykonos 2010’’. Η τριήμερη εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από τις λέσχες AC3 (Argolis Classic Car Club) και HLC (Hellenic Lancia Club) με αρωγό το Δήμο Μυκόνου. Πληρώματα και  οργανωτές  έφθασαν στο Κυκλαδίτικο νησί με το  Ε/Γ Ο/Γ “Πηνελόπη’’ και κατέλυσαν στο ξενοδοχείο “Πηνελόπη’’ το μεσημέρι της Παρασκευής 1ης Οκτωβρίου. Ο καλός καιρός επέτρεπε είτε πρωινή, είτε απογευματινή βουτιά στη θάλασσα. 31 πληρώματα ξεκίνησαν τον αγώνα των 6 δοκιμασιών το πρωί του Σαββάτου από το Καλό Λιβάδι, παρουσία του δημάρχου Θανάση Κουσαθανά-Μέγα.
Παρών στην εκκίνηση ο βετεράνος  οδηγός Νίκος-Νίκι-Φιλίνης, εξέχουσα προσωπικότητα των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, 91 ετών σήμερα. Συνέδεσε το όνομά του με σημαντικές διακρίσεις  από το 1955 έως και το 1961 οδηγώντας DKW 3=6  και Sunbeam (Rapier και Alpine). Καλύτερη επίδοσή του η δεύτερη θέση γενικής κατάταξης, πρώτη Ελληνική, πρώτη κλάσης Α5 με 3=6 και συνοδηγό τον Ν. Χρυσικόπουλο στο «Δ’ Ράλλυ Ακρόπολις’’ (1956). Ας ξαναγυρίσουμε όμως στα τωρινά. Μετά τον τερματισμό στη Χώρα, οι συμμετέχοντες βρέθηκαν στο “Caprice” της “Βενετίας’’ για κουβέντα και παρέα πριν το δείπνο. Το μεσημέρι της Κυριακής πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο της οικογένειας του Βασίλη Χανιώτη, η απονομή επάθλων σε φιλικό κλίμα. Νικητές οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911S-1973). Ραντεβού στο κοσμοπολίτικο νησί τον Σεπτέμβριο του 2011.

(κείμενο και φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/regulations_2010

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://http://issuu.com/accc/docs/participation_mykonos_2010

CALIBRATION :

ΑΦΙΣΑ : http://img827.imageshack.us/i/mykonos2010poster3jpg.jpg/

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_mykonos_2010

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://www.hlc.gr/content.php?id=3&rec=119

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php


2nd ARGOLIS CLASSIC TOUR • 12 Σεπτεμβρίου 2010


MG + Microcar = MG Midget

Μάλλον αυτό σκέφτηκε το πλήρωμα των Γιώργου και Φωτεινής Βαλλήνδα όταν συμπλήρωσαν την αίτηση συμμετοχής για το 2nd ARGOLIS CLASSIC TOUR 2010. Και σίγουρα με τον παραπάνω συνδυασμό δεν έχασαν. Αντίθετα κέρδισαν άξια, με μόλις 2 βαθμούς ποινής, την πρώτη θέση στην Γενική κατάταξη.

Αρχή φθινοπώρου λοιπόν, με ιδανικές καιρικές συνθήκες (…αν και δυσοίωνες αρχικά) και την Πλατεία Τριών Ναυάρχων στο Ναύπλιο γεμάτη με 40 όμορφα καλογυαλισμένα ιστορικά αυτοκίνητα, 8 εκ των οποίων ΜG. Παλαιότερο όλων, ένα MG TF του 1955.

Εκκίνηση για το πρώτο όχημα στις 11:00 και πορεία προς Κάντια, μέσω Αγίου Αντωνίου όπου και η πρώτη ΕΔΑ. Εύκολη, χωρίς αλλαγές ΜΩΤ και παρακάμψεις έβαλε νωρίς τα πληρώματα στο παιχνίδι. Συνέχεια προς Ίρια, Καρναζεΐκα, όπου και η δεύτερη ΕΔΑ. Ανηφορική και ελάχιστα γρήγορη, έδωσε ποινές ακόμα και σε έμπειρα πληρώματα. Συνέχεια με Τραχειά, Καρατζά όπου και η Τρίτη ΕΔΑ. Δρυόπη, Κολιάκι, Αδάμι και τέλος Τέταρτη ΕΔΑ, στον Άγιο Νικόλαο.

Τερματισμός στο πάντα φιλόξενο Δρέπανο και γεύμα δίπλα στην θάλασσα. Την μουσική επιμελήθηκε για ακομα μια φορά ο Μαξιμιλιανός Διακογιάννης από την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικών MG.

Σε έναν εύκολο φθινοπωρινό αγώνα, όπως το ARGOLIS CLASSIC TOUR δεν θα μπορούσαν παρά να υπάρχουν χαμηλές ποινές για όλους,  Ακριβέστεροι όμως αποδείχθηκαν οι Γιώργος και Φωτεινή Βάλληνδα με MG Midget του 1973 και 2 βαθμούς ποινή, Πέτρος Αλιμπέρτης και Βασιλική Κανέλη με PORSCHE 912 του 1966 και 5 βαθμούς ποινή και Μαρίνος Αποστόλου, Κώστας Αναστασιάδης με LANCIA Fulvia Berlina GT του 1969 και 6 Βαθμούς Ποινή.

Απλό μα απαιτητικό, «εύκολο» (…όπως ένα tour όφειλε να είναι) μα έξυπνο, το Argolis Classic Tour ήταν μια συνδιοργάνωση του AC3 και της Ελληνικής Λέσχης Φίλων Κλασσικών MG που έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς να «ξεσκουριάσουν» μετά την καλοκαιρινή ραστώνη.

Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε όλα τα μέλη του AC3 και της Ε.Λ.Φ. Κλασσικών MG που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση των αποτελεσμάτων. Επίσης τον κ. Τάσο Αρωνίτη για την πάντα αψογη φωτογραφική κάλυψη των εκδηλώσεων μας.

(κείμενο: Γιάννης Καράμπελας, Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/act_regulations_2010

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/act_participation_2010

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration_act

ΑΦΙΣΑ : http://a.imageshack.us/img248/4626/afisaact2010.jpg

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_act_2010

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/2nd_argolis_classic_tour_results

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php


2nd MIDNIGHT SUMMER RALLY • 17 Ιουλίου 2010

Η απλή (νυκτερινή) μέθοδος των τριών…

Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην γνωστή μαθηματική εφαρμογή αλλά στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.

Οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος με Lancia Appia S2 του 56, Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 κινήθηκαν από την αρχή μεθοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν στις πρώτες θέσεις της Γενικής κατάταξης οδηγώντας υπό το σεληνόφως.

Εκκίνηση για τα 46 πληρώματα, από το Ναύπλιο, στις 21:00, λίγο πριν νυχτώσει. Πορεία αρχικά παραλιακά προς Νέα Κίο και μετά μέσα από το Άργος όπου και η πρώτη Ειδική Δοκιμασία Ακριβείας. Η 1η ΕΔΑ, η «ΑΚΟΒΑ», γνωστή πλέον από το «ΔΑΝΑΩΝ», κατηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της και με ελάχιστο φως ημέρας, δεν επεφύλασσε εκπλήξεις, δίνοντας μικρές ποινές στα περισσότερα πληρώματα.

Η 2η ΕΔΑ «ΚΕΦΑΛΑΡΙ» όμως, έκρυβε παγίδες, καθώς ακολουθούσε κυκλική πορεία με κοινό σημείο τερματισμού με την πρώτη ΕΔΑ, δημιουργώντας απίθανους συνδυασμούς.

Ήδη τα τρία πρώτα πληρώματα είχαν ξεχωρίσει, στην είσοδο τους στην 3η ΕΔΑ «ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ». Γρήγορη, με καλό οδόστρωμα, έδωσε ένα ακόμα 0 στους Αποστόλου Μαρίνο – Αναστασιαδή Κωνσταντίνο που ως εκείνη την στιγμή προηγούντο με μηδενική ποινή. Σε απόσταση αναπνοής Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος και Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα, αμφότεροι με 2 βαθμούς ποινής.

Η τελευταία 4η ΕΔΑ «ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ», μήκους 9 χιλιομέτρων , έφερε και την μεγάλη ανατροπή. Ανηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της, πολύ «σφιχτή» και με ελάχιστη ορατότητα, απαιτούσε προσεκτική και γρήγορη οδήγηση. Οι, έως εκείνη την στιγμή πρώτοι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος, «φορτώθηκαν» με 6 βαθμούς ποινής, περνώντας στην 3η θέση Γενικής. Πρώτοι Γενικής Κατάταξης οι  Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μάνος με το «μικρό» και παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα μια Lancia Appia S2 του 56 και 4 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και 5 βαθμούς ποινής και τρίτοι οι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 με 6 βαθμούς ποινής.

Ο τερματισμός μετά από μια παραλιακή διαδρομή μέσω Άστρους, στο όμορφο και φιλόξενο Κιβέρι του Δήμου Λέρνας. Εκεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον Μορφωτικό σύλλογο Κιβερίου είχαν προετοιμάσει Beach Party και barbeque για τα πληρώματα. Μουσική (με την επιμέλεια του Max Διακογιάννη) ποτά, φαγητό, τα γνωστά πηγαδάκια για τον σχολιασμό του αγώνα και φυσικά η ώρα της απονομής με φόντο τον έναστρο αργολικό ουρανό. Τα κύπελα και έπαθλα απένειμε ο Δήμαρχος Λέρνας κ. Μιχάλης Χασάπης και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Τσιτσικλής.

Εντυπωσιακό, Ατμοσφαιρικό και δύσκολο, το 2nd Midnight Summer Rally, κράτησε όλους μας σε εγρήγορση και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς «παλιούς» αλλα πρωτοεμφανιζόμενους να δοκιμαστούν στις δύσκολες συνθήκες ενός νυκτερινού αγώνα

Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λέρνας για την υποστήριξη του στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, τον Μορφωτικό Σύλλογο Κιβερίου, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, και την Αργειακή Ραδιοφωνία για την ευγενική τους χορηγία. Επίσης όλα τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση αποτελεσμάτων.
(κείμενο: Γιάννης Καράμπελας, Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_regulations_2010

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_participation_2010

CALIBRATION : http://issuu.com/accc/docs/calibration_msr_2010

ΑΦΙΣΑ :  http://img143.imageshack.us/f/2010nightafisa5.jpg/

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/msr_entry_list

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/msr_results_overall

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

Ρεπορτάζ απο την Ιστοσελίδα News.ert.gr της ΕΡΤ: http://news.ert.gr/sports/mixanokinito/istorika/17868-kato-apo-to-feggarofoto

 

2nd NAFPLIO HISTORIC RALLY • 5 & 6/06/2010

Μονομαχία μέχρι το τελευταίο λεπτό, ή ίσως η κλασσική σύγκρουση Δαβίδ - Γολιάθ…Η αλήθεια είναι πως το αποτέλεσμα του διήμερου 2nd NAFPLIO HISTORIC RALLY (συνδιοργάνωση του AC3 και του Hellenic Lancia Club) ήταν αμφίρροπο ως την τελευταία Ειδική Δοκιμασία και όλοι με κομμένη την ανάσα παρακολουθούσαμε την μονομαχία του λιλιπούτειου BMC MINI 850 του 1964 (Δαβίδ) των Γιώργου Γεωργόπουλου - Άννας Παυλίδου με το πανίσχυρο PORSCHE 911 S (Γολιάθ)του 1973 των Γιάννη Κατσαούνη-Μαθιού Μανσόλα .

Με σημείο εκκίνησης τον Αρχαιολογικό Χώρο των Μυκηνών, το πρωί του Σαββάτου, τα 47 πληρώματα ακολούθησαν πορεία προς Λίμνες (1η Ε.Δ.) και Αγγελόκαστρο. Εκεί και η δυσκολότερη ειδική του Αγώνα, η Τριπλή Ειδική Αγγελοκάστρου εν μέσω ομίχλης. Ανασυγκρότηση στην Επίδαυρο και συνέχεια προς Πόρο, Δρυόπη Φανάρι (5η Ε.Δ.) και Καρναιζέικα (6η και 7η ΕΔ). Η πρώτη ημέρα τελείωσε το απόγευμα του Σαββάτου στο Ναύπλιο. Ανάπαυλα για τα πληρώματα και ευκαιρία για βόλτα, φαγητό και διασκέδαση.

Κυριακή πρωί, την εκκίνηση από την πλατεία Τριών Ναυάρχων στο Ναύπλιο έδωσε ο Δήμαρχος Ναυπλίου  κ. Παναγιώτης Αναγνωσταράς. Βιβάρι, Ίρια, Καρναιζέικα (8η και 9η ΕΔ) και στην συνέχεια Καρατζάς (10η ΕΔ), Αδάμι και τελικά Άγιος Νικόλαος (11η ΕΔ). Μέχρι και την τελευταία ειδική τίποτα δεν είχε τελειώσει. Η μήκους περίπου 11 χιλιομέτρων κατηφορική ειδική του Αγίου Νικολάου έκρινε και τον Νικητή. Με μόλις 1 δευτερόλεπτο διαφορά το BMC MINI 850 (1964) των Γιώργου Γεωργόπουλου-Άννας Παυλίδου πέρασε μπροστά, κατακτώντας την 1η θέση του Αγώνα και την πρώτη θέση στην Κατηγορία F. Στην 2η Θέση Γενικής και 1η Κατηγορίας Η, η PORSCHE 911 S του 1973 των Γιάννη Κατσαούνη-Μαθιου Μανσόλα ενώ 3η Γενικής και πρώτη στην Κατηγορία Ι, η Mercedes Benz 280S των Πάρι Μακρυγιάννη-Μαγδα Φώτου. Στην Κατηγορία Lancia νικητές οι Μαρίνος Αποστόλου – Κώστας Αναστασιάδης με Lancia Fulvia Berlina GT του 1969, δεύτεροι οι Θανάσης Χαρμάνης – Νίκη Ποντικογιάννη με Lancia Flavia 2000 Coupe του 1970 και τρίτοι οι Ηλίας και Κωνσταντίνα Παπαλεξάνδρου με Lancia Beta Spider του 1977.

Τα κύπελα των νικητών δόθηκαν εις μνήμην Χρήστου Δαμάσκου, ιδρυτικού μέλους του Hellenic Lancia Club, που πλέον δεν βρίσκεται κοντά μας. Ο αείμνηστος Χρήστος Δαμάσκος και η εταιρεία ΛΑΜΔΑ ΑΕ στάθηκε αρωγός στα πρώτα βήματα του HLC παραχωρώντας τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης για τις εκκινήσεις αλλά και ως χορηγός των πρώτων εκδηλώσεων του Hellenic Lancia Club.

Σε όλους, φυσικά, θα μείνει αξέχαστο το αργολικό τοπίο, που αν και αρχές Ιουνίου, σε τίποτα δεν θύμιζε καλοκαίρι (ειδικά την πρώτη ημέρα). Βροχή, ήλιος ομίχλη, κρύο, ζέστη, και όλα αυτά με τρομερές διακυμάνσεις πρόσφεραν ένα «άγριο» σκηνικό που σε συνδυασμό με την όμορφη Αργολίδα ως φόντο και με τα ιστορικά οχήματα, ως πρωταγωνιστές αφήνει σε διοργανωτές και συμμετέχοντες τις καλύτερες εντυπώσεις από το 2nd NAFPLIO HISTORIC RALLY.

Με την ευκαιρία, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους Δήμους Ναυπλίου, Ασίνης και Μυκηνών για την υποστήριξη τους στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3 και του Hellenic Lancia Club, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, SP Tableware και το περιοδικό Classic Century για την ευγενική τους χορηγία.

(Κείμενο: Γιάννης Καράμπελας, Φωτογραφίες: Τασος Αρωνίτης)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/nhr_regulations_2010

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : http://issuu.com/accc/docs/nhr_participation_2010

ΑΦΙΣΑ :  http://www.flickr.com/photos/29914703@N08/4557535962/in/set-72157623817683343/

Calibration: http://issuu.com/accc/docs/calibration_nhr_2010

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_nhr_2010

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ : http://issuu.com/accc/docs/results_nhr_2010

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php


3ος ΓΥΡΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ - ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ 31/01/2010

Με 34 συμμετοχές και με έντονες καιρικές εναλλαγές, πραγματοποιήθηκε ο 3ος ΓΥΡΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ – ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ 2010, ο πρώτος από τους 5 αγώνες Ιστορικών Αυτοκινήτων του Argolis Historic Trophy 2010.

Η πλοήγηση, με συνολική διάρκεια 2,5 ώρες, απαιτούσε από τα πληρώματα την εύρεση 45 ζητούμενων στο ερωτηματολόγιο που το κάθε πλήρωμα λάμβανε στην εκκίνηση σε μια διαδρομή μήκους 80 περίπου χιλιομέτρων. Με εκκίνηση από το Ναύπλιο τα οχήματα κατευθύνθηκαν προς Μύλους, Σκαφιδάκι, Άργος, Λόφο Ασπίδος, Μιδέα, Δαλαμανάρα Νέα Κίο και πάλι πίσω στο Άργος όπου τερμάτισαν όλοι με επιτυχία στο Parking της Πλατείας Δημοκρατίας (Αγορά). Χαρακτηριστική στιγμή για τα πληρώματα και φέτος, το γνωστό πλέον "ψαροκόκκαλο". Μια ειδική δοκιμασία εύρεσης σημείων και πινακίδων μέσα στη Νέα Κίο, που έκανε πολλούς να χαθούν και να καθυστερήσουν στον τερματισμό.

Ο μεγάλος νικητής με 40 βαθμούς ποινής, το Autobianchi A122 του 1978 με πλήρωμα τους Νίκο Ποριώτη, Μαθιό Μανσόλα και Μιχάλη Τρικουράκη.Το γεύμα και η απονομή των κυπέλλων πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο Gran Café Kandinsky στο Άργος.
Κλείνοντας να ευχαριστήσουμε τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην σχεδίαση και υλοποίηση του αγώνα, καθώς και τους Χορηγούς μας, Octane Motorsport, Danakas Army Surplus, ΑΓΙΣ ΕΠΕ και Ψυγεια Καραμπελα ΑΒΕΕ.

Ραντεβού στην επόμενη εκδήλωση του AC3, στο 2nd Nafplio Historic Rally, στις 5-6 Ιουνίου 2010.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε  στην διοργανώτρια λέσχη AC3, τηλ. 6937290425, Fax 2751066913,

(Κείμενο: Γιάννης Καράμπελας, Φωτογραφίες: Γιώργος Θωμόπουλος)


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ : http://issuu.com/accc/docs/regulations_navigation_2010

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ :    http://issuu.com/accc/docs/navigation_participation_2010

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ : http://issuu.com/accc/docs/map_starting_point

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ : http://issuu.com/accc/docs/participants_navigation_2010

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ :  http://issuu.com/accc/docs/results_navigation_2010

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ :    http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

ARGOLIS HISTORIC TROPHY 2010

Ο AC3 (Argolis Classic Car Club) προκηρύσσει κύπελο Οδηγών Συνοδηγών (Trophy) Ιστορικών Αυτοκινήτων για το έτος 2010.

Οι Αγώνες (Rally) που προσμετρούν στο Argolis Historic Trophy είναι:

  1. 3ος Γύρος Ναυπλίου-Αργολική Πλοήγηση 2010,  31/01/10
  2. 2nd Nafplio Historic Rally, 5-6/06/10
  3. 2nd Midnight Summer Rally, 17/07/10
  4. 2nd Argolis Tour, 12/09/10
  5. 5ο Ράλλυ Δαναών, 26-28/11/10

Περισσότερες πληροφορίες στον Κανονισμό του Argolis Historic Trophy 2010:

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ:  http://issuu.com/accc/docs/_argolis_historic_trophy

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:  http://issuu.com/accc/docs/argolis_historic_trophy_2010

KILO-SHOP ATHENS

Autovision

Ντανάκας

Ulis - ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ