Haris P. Lamaris & Associates - Geotechnical Consulting Engineers

Οπτοτεχνική - Ακοοτεχνική

Πρόσφατες | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008

Εκδηλώσεις 2008

3ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ • 22-23 Νοεμβρίου 2008

…Μικρό Monte Carlo
Έτσι αποκάλεσε ένα από τα πληρώματα, στον τερματισμό, το διήμερο αγώνα.
Οι εναλλαγές του καιρού, το παιχνίδι του ήλιου με τα σύννεφα, και ο δυνατός άνεμος πρόσφεραν για ακόμα μια φορά στο Ράλλυ Δαναών ένα άγριο, σχεδόν εξωτικό σκηνικό. Σε συνδυασμό με τα 420 χλμ και τις 18 ειδικές διαδρομές που τα 64 πληρώματα έπρεπε να καλύψουν, δίκαια ίσως χαρακτηρίστηκε μικρό Monte Carlo.
Η εκκίνηση στο ίδιο σημείο με το 2007.
Πάντα όμορφη η εικόνα των Ιστορικών Οχημάτων στην Πλατεία Φιλελλήνων στο Ναύπλιο. Η προγραμματισμένη εκκίνηση του πρώτου οχήματος στις 10:30 και μετά πορεία προς Επίδαυρο
Το πρώτο σκέλος δύσκολο. Το μικρό χρονικό περιθώριο μέχρι το πρώτο Control δεν συγχωρούσε λάθη. Οι ειδικές στο Αραχναίο (…μυθικό πλέον θα μετονομαστεί σε Col de Arachnaio…) μα και στο Αγγελόκαστρο δύσκολες. Όλοι σχεδόν έφτασαν κυριολεκτικά στο «λεπτό τους» στην Ερμιόνη.

Εκεί, ο πάντα φιλόξενος, Δήμαρχος Ερμιόνης κ. Λεμπέσης περίμενε τους αγωνιζόμενους, στέφοντας τους με κλάδο ελαίας και απονέμοντας αναμνηστικά διπλώματα στα πληρώματα. Μεσημεριανό brake και γεύμα στο Μύλο με πανοραμική θέα του κόλπου της Ερμιόνης και μετά η συνέχεια. Δεύτερο Σκέλος με πορεία προς Θερμήσια, Γαλατά, Δρυόπη, Τραχειά, με τελευταία έκπληξη της ημέρας η νυχτερινή ειδική στα Καρνεζεΐκα. Η άφιξη των πληρωμάτων και το τελευταίο Control της ημέρας (...νύχτας πιο σωστά) στην Πλατεία Τριών Ναυάρχων στο Ναύπλιο, όπου και το Parc Fermer.
Ευκαιρία για τις πρώτες εντυπώσεις, αποτελέσματα, αλλά και για βόλτα στο φθινοπωρινό Ναύπλιο.

Την επόμενη ημέρα, η προγραμματισμένη για τις 09:30 εκκίνηση, σήμαινε πρωινό ξύπνημα για τους περισσότερους. Παραλαβή Roadbook στην εκκίνηση (…όπως και το πρωί του Σαββάτου) και δέος για τους περισσότερους όταν είδαν πάλι το Αραχναίο να περιλαμβάνεται στην προγραμματισμένη διαδρομή.Τελικά η δεύτερη ημέρα αποδείχτηκε ευκολότερη, με τους περισσότερους να καταφθάνουν στον Τερματισμό, στο PANTAZIS ROYAL, έγκαιρα για το γεύμα της Απονομής.

Νικητές οι Φωτόπουλος – Γεωργίου με Alfa Romeo GTV 2000 του 1972. Το πλήρωμα όμως που συγκίνησε ήταν το Ν. 1, Παναγιώτης Μαγκλάρας και Παρασκευή Μαγκλάρα με ALTA 200. Μόνο 198 κυβ. εκατοστά και όμως κατάφεραν να ολοκληρώσουν όλο το Ράλλυ και να τερματίσουν. Κύπελα, πειράγματα, και κούραση, όμως όλοι δώσαμε ραντεβού για τον Νοέμβριο του 2009 και το 4ο Ραλλυ Δαναών.

Ο AC3 ευχαριστεί την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αργολίδας, τον ΟΠΑΝΑΑΡ, το Δήμο Ναυπλιέων, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, το Λιμενικό Σώμα και την Διευθυνση Τροχαίας Αργολίδας για την υποστήριξη, την βοήθεια τους και την παραχώρηση των απαραίτητων για την διοργάνωση χώρων.
Ευχαριστούμε όσους βοήθησαν με τον δικό τους τρόπο, λίγο ή πολύ την εκδήλωση, όπως του βοηθούς κριτές Αλέξανδρο Ροδόπουλο και Όλγα Παπαδοπούλου, τον Δημήτρη Καραδήμα και Νίκο Σκανδάλη και τον Γιάννη Καράμπελα (Οργανωτική Επιτροπή), καθώς και τους Αλυτάρχη και Αγωνοδίκη κ.κ. Αποστολίδη Χρήστο και Περιστεριώτη Θάνο που βοήθησαν για την υλοποίηση του 3ου Ράλλυ Δαναών.

Τέλος ευχαριστούμε ακόμη τους Χορηγούς μας, τις εταιρείες:

  • ΦΑΚΛΑΡΗΣ ΑΕ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ,
  • DANAKAS ARMY SURPLUS,
  • FOTOEXELIXI– Νίκος Μουκουνίδης,
  • ΑΓΙΣ ΕΠΕ
  • Café AGORA
  • Café ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ

για την υποστήριξή τους.

Φωτογραφίες της εκδήλωσης:  http://www.ac3.gr/PhotoAlbum.php

Ρεπορτάζ απο την Ιστοσελίδα News.ert.gr της ΕΡΤ:
http://news.ert.gr/sports/mixanokinito/istorika/danaoi-dora-ferontes-./oles-oi-selides.htm

Ρεπορτάζ απο την Ιστοσελίδα www.rally.gr:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=%20%20%20%20%20%20%20%20race-other-news-article

KILO-SHOP ATHENS

Autovision

Ντανάκας

Ulis - ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ